De la o zi la alta apar tot mai multe afaceri. Multe dintre ele au acelasi profil de activitate cu o serie de domenii mai vechi, succesul conturandu-se in jurul clientilor multumiti care deja au avut contact. Este foarte dificil intr-o lume “noua” ca sa-ti faci propria baza de clienti cu un domeniu de activitate proaspat deschis. Asadar, rabdarea este cheia, modul in care alegi sa te promovezi si limitele pe care ti le impui in tot acest demers. De exemplu, va fi foarte putin probabil sa ai un succes “strigator la cer” in primele 3-6 luni de la infiintare, dar printr-o promovare constanta si cat mai echilibrata, poti in tot acest timp sa-ti asiguri o baza de clienti si sa faci primii pasi catre succes. Iata cateva dintre elementele pe care trebuie sa le intruneasca afacerea ta pentru a-ti asigura bunul demers al unei afaceri.

Are clienti reali

Te intrebi daca o afacere poate avea si clienti fictivi? Da, orice lucru este posibil! In special in momentele in care achizitionezi impresii, recenzii si tot felul de forme care ar trebui sa-ti promoveze serviciile desi n-au apelat niciodata la ele. In mod evident acestea nu sunt ppareri viabile iar cei care vor decide sa-ti devina clienti pe baza acestor impresii ar putea fi nemultumiti. Un client nemultumit va fi in mod evident o pierdere pentru tine si un castig pentru competitie.

Are vechime pe piata

Vechimea pe piata a unei afaceri nu inseamna nimic altceva decat ca respectiva firma a facut multe lucruri bune de-a lungul timpului si ca si-a castigat un renume, reusind in acest mod sa-si conserve afacerea ani la rand. In mod evident o astfel de afacere detine si un numar crescut de clienti care I-au oferit continuitate.

Asadar este bine sa investesti in longevitatea firmei (promovare, cheltuieli, oferte etc.) chiar daca parcursul poate fi anost si dificil la inceput.

Detine recenzii pozitive

Dupa cum mentionam si la un punct anterior, viitorii clienti vor cauta impresii, imppresii reale si bineinteles, pozitive. E drept ca deseori se mai pot intampla situatii neprevazute care sa influenteze impresiile populatiei. Atata timp cat oferi o cale de rezolvare si cat recenziile ofera un feedback corect si real, vei putea vedea rezultate pe masura.

Servicii corect raportate calitate-pret

Scopul unei afaceri e sa obtina cat mai multe venituri, lucru care nu se va intampla daca nu vei stabili in mod atent pretul raportat la calitatea si tipul serviciilor oferite.

Citeste mai multe articole interesante pe siteul nostru accesand linkul urmator https://www.unlink.ro/articole/afaceri

Ce elemente ofera credibilitate afacerii tale