Facebook E�i momentul de sinceritate

PlA?tim, plA?tim, pentru toatA? lumea. :)
Asta aE�a, cA? tot alergA?m dupA? reach E�i engagement. DacA? ai un business pe care A�l promovezi pe facebook, trebuie sA? A�E�i pui mereu 2 A�ntrebA?ri:
– Ajung la oamenii care trebuie? CA?t de relevant e un like al MA?riei, 60 de ani, pensionarA? din GhindA?reE�ti, pentru o salA? de fitness unde cel mai ieftin abonament e cA?t pensia doamnei?
– OdatA? ce oamenii mi-au vA?zut reclama, cum fac sA? A�i convertesc A�n clienE�i?

Asta pentru cA? E�i facebook-ul e un business. Tu plA?teE�ti pentru fanii paginii, apoi plA?teE�ti ca sA? ajungi la ei E�i tot aE�a. Iar dacA? nu faci ceva destul de wow sA? se viralizeze organic, o sA? bagi din ce A�n ce mai mulE�i bani, atras de mirajul sutelor de like-uri.

Dă mai departe!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*